استاندار آذربایجان غربی:

مجوز سرمایه گذاری 463 طرح در آذربایجان غربی صادر شده است

ارومیه (پانا)- استاندار آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار موثرترین عامل در بهبود شاخص های توسعه استان است.

کد مطلب: ۸۹۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مجوز سرمایه گذاری 463 طرح در آذربایجان غربی صادر شده است

محمدمهدی شهریاری در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه با بودجه های فعلی نمی توان اقدامات موثری در راستای توسعه و رشد متناسب اقتصادی استان انجام داد افزود: باید با جذب مشارکت بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری داخلی و بین المللی عقب ماندگی های اقتصادی استان را رفع کرد.

شهریاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر جواز سرمایه گذاری 463 طرح در استان با حجم سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از 9 هزار نفر صادر شده است تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان بیش از دو برابر بودجه عمرانی مصوب استان است که مبین این امر است که جذب سرمایه گذار مهم ترین عاملی است که می تواند در بهبود شاخص های توسعه استان بسیار موثر باشد.

وی افزود: بهره برداری از 161 طرح از طرح های مذکوربا سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان به انجام رسیده لست که ظرفیت اشتغالزایی برای بیش از 1800نفر را دارند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ظرفیت های اقتصادی استان به صورت شایسته ای معرفی نشده است و باید با بهره گیری از پتانسیل های مرزی استان نسبت به جذب حداکثری سرمایه گذار خارجی در استان اقدام کرد که اخیرا نیز اقدامات خوبی در این خصوص با سرمایه گذاران چینی و ترکیه ای و آذربایجانی صورت گرفته است.

وی بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی را افزایش مشارکت مردم در حاکمیت برشمرد و افزود: امروز مردم با شرکت در انتخابات سلایق خود را در حاکمیت اعمال می کنند.

شهریاری اظهار کرد: دشمنان انقلاب همواره در راه توسعه و تعالی کشور سنگ اندازی داشته و دارند و برای گذر از این برهه حساس باید مردم و مسئولین بیش از پیش با همدلی با یکدیگر و با برنامه ریزی درست مانع از ایجاد فشار مضاعف بر مردم شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار