استاندار آذربایجان شرقی: 2000 پروژه عمرانی، صنعتی و توسعه‌ای همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود

استاندار آذربایجان شرقی ‌گفت: بیش از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه ای در دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد و ۳۱ پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان شرقی: 2000 پروژه عمرانی، صنعتی و توسعه‌ای همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با اقشار مختلف مردم شهرستان بستان‌آباد، آذربایجان شرقی را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور دانست و گفت:" نقش آذربایجان در خدمت به فرهنگ و اقتصاد از اهمیت بسیار برجسته است".

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آذربایجان را «سر» ایران می‌دانند افزود: "اگر نگاهی به تاریخ 100 ساله اخیر ایران از انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی داشته باشیم، تحولات ایران مدیون آذربایجان است".

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی و صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: "بیش از 2000 پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه ای در دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد و 31 پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود".

وی از رئیس مجلس خواست تا نسبت به تکمیل راه آهن تبریز-میانه تاکیدات لازم در بودجه 98 اعمال شود و بیان کرد: "برقی کردن راه آهن تهران ـ تبریز هم در اولویت است".

پورمحمدی خاطر نشان کرد: "امروزه اگر به دنبال توسعه صنعت و خدمات و کشاورزی هستیم، همه به حمل و نقل ایمن و خوب نیاز دارد که باید این موضوعات در اولویت قرار گیرد".

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار