دادستان عمومی و انقلاب سلماس خبرداد:

رشد ۳ برابری کشف شیشه در سلماس طی سالجاری

ارومیه (پانا)- دادستان عمومی و انقلاب سلماس نسبت به تغییر رویه مصرف مواد مخدر در این شهرستان از سنتی به صنعتی هشدار داد.

کد مطلب: ۸۹۰۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۳ برابری کشف شیشه در سلماس طی سالجاری

محمد رضایی بشیر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سلماس گفت: رویه مصرف مواد مخدر سنتی در سلماس در طول ماه های اخیر کم و گرایش به سمت مخدرهای صنعتی تغییر یافته است .

رضایی افزود: در طول سال97 شاهد رشد 3 برابری کشفیات شیشه در سلماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم و کشف و ضبط مخدرهایی همچون مرفین و هروئین و... نیز رشد داشته است .

وی تصریح کرد: نیازمند مدیریت خلاقانه و ابتکار در ارائه برنامه های اموزشی پیشگیری از اعتیاد هستیم و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم .

دادستان عمومی و انقلاب سلماس خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه های دیجیتال در تبیین خطرات مواد مخدر موثر است و باید مسئولین شهرستان در این راستا حرکاتی در شهرستان انجام دهند .

رضایی بابیان اینکه برای ریشه کن کردن اعتیاد با مبارزه با مواد مخدر را در جامعه همگانی کرد تا تبدیل به یک الگو و سیاست راهبردی در میان اقشار مختلف مردم تبدیل شود افزود: مردم خود در این خصوص باید احساس مسئولیت کنند تا بتوانیم جامعه ای سالم و به دوز ناهنجاری های اجتماعی و مواد مخدر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار