معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش: ورزش دانش‌آموزی خزانه ملی استعدادهای کشور است

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در قم افتتاح شد

قم (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در قم تکیه بر ورزش دانش‌آموزی را تکیه به خزانه ملی استعدادهای کشور دانست.

کد مطلب: ۸۹۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش: ورزش دانش‌آموزی خزانه ملی استعدادهای کشور است

مهرزاد حمیدی در این آیین که عصر چهارشنبه با حضور رؤسای فدراسیون های کبدی، کشتی و پهلوانی و زورخانه‌ای در سالن ورزشی مریم قم، برگزار شد با تاکید بر اهمیت جایگاه ورزش، خصوصاً ورزش دانش‌آموزی در کشور بیان کرد: امروز بی‌توجهی به ورزش دانش‌آموزی، بی‌توجهی به ورزش کشور است و رقیب‌پنداری ورزش دانش‌آموزی صحیح و مناسب نیست.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز با تکیه به ورزش‌دانش آموزی، می‌توان به خزانه ملی استعدادهای کشور تکیه کرد و ورزش کشور را غنا و توسعه بخشید.
وی خاطر نشان کرد: عصاره‌های کشوری ورزش دانش‌آموزی در این سری از مسابقات شرکت کرده‌اند و حضور مسئولان فدراسیون‌ها نیز خود گواهی بر این موضوع است که آنان برای کشف استعدادها و استفاده از افراد مستعد حضور یافته‌اند.

حمیدی افزود: با همیاری و مساعدت 33 هزار معلم تربیت بدنی کشور و تلاش مدیران ورزش دانش‌آموزی در اقصی نقاط کشور امکان غربالگری استعدادها فراهم آمده است.

معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در قم و همزمان با دهه فجر خواستار ادامه فعالیت‌های رو به رشد در ورزش دانش‌آموزی کشور شد.

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی شهر مقدس قم و با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز ورزشکار، مربیان، سرپرستان و داوران از دهم تا سیزدهم بهمن ماه سال جاری و در رشته‌های (بسکتبال 3 نفره، لنگ، کبدی و کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای) در سالن‌های ورزشی امجدی، مریم، طالقانی، حیدریان قم برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار