مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه خبر داد:

بازدید ناظران وزارتی طرح جامع نظارت سنجش ازمدارس و حوزه سنجش شهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا)-گروه ناظران طرح جامع نظارت سنجش وزارت آموزش و پرورش از حوزه سنجش آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظران وزارتی طرح جامع نظارت سنجش ازمدارس و حوزه سنجش شهرستان حمیدیه

صبح امروز گروه ناظران طرح جامع نظارت سنجش وزارت آموزش و پرورش از حوزه سنجش آموزش و پرورش ومدارس شهرستان حمیدیه بازدید کردند.

در راستای سیاست های مرکز سنجش در جهت بهبود فرایند نظارت و ارزشیابی و اجرای دقیق و کامل مقررات در حوزه سنجش طرح جامع نظارت با مشارکت ادارات سنجش و کارشناسی سنجش مناطق همه استان های کشور با مدیریت مرکز سنجش وزارت متبوع بازدید خواهد داشت.

در این بازدید عملکرد حوزه سنجش در محورهای 2 و 3 در محل مدیریت و دبیرستان های متوسطه دوره دوم و هنرستان ها از اسناد، مدارک، دفاتر امتحانات، دفاتر آمار و ارزشیابی مستمر آموزشگاه های قدس، طوبا و همچنین کارشناسی سنجش شهرستان مورد ارزیابی ناظران وزارتی قرار گرفت.

پس از این بازدید بازرسان با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پرونده امتحانات دانش‌آموزان، گزارشی از بازدید خود از مدارس ارائه و ابراز رضایت کردند.
در ادامه کریم سعیداوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه با تقدیر وتشکراز بازرسان وزارتی بیان داشت:این بازدیدها با رویکرد تقویت نقاط قوت،رفع نقاط ضعف وتبادل تجربیات صورت می گیردوفرصتی است برای تایید تکمیل وترتیب اقدامات بعمل آمده می باشد.
وی افزود: از اینکه رضایت بازدید کنندکان را در همه آیتم های نظارتی کسب کردیم از همه همکاران تلاشگر آموزش و پرورش که توانستند این موفقیت را رقم بزنند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار