مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور 700 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

پانا (یاسوج) - نشست مشترک سازمان دانش آموزی استان و شهرستان بویراحمد به منظور هماهنگی لازم جهت برگزاری هر چه بهتر مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور 700 دانش آموز کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

مدیر سازمان دنش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموش و پرورش بویراحمد و اعضای تشکیلات دانش آموزی برگزار شد،گفت:مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با شرکت 700 دانش آموز پیشتاز دختر روز 14 بهمن ساعت 10 صبح در سالن پوریا ولی شهر یاسوج برگزار می شود.

سید نظام مرادی ببا اشاره به مهمانان دعوت شده به این مراسم،گفت: نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رؤسای کمیته های 24 گانه ستاد مرکزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و مسؤلینی از سازمان دانش آموزی کشور برای حضور در این مانور دعوت شده اند.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش و بویراحمد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا این مراسم هر چه با شکوه تر و پرشورتر برگزار شود، گفت: دانش‌آموزان با حضور در این مانور ضمن تجدید بیعت با انقلاب توانمندی‌های خود در دفاع از این مرزوبوم را نیز به‌نمایش می‌گذارند.

سید قدرت موسوی ارشد در ادمه با اشاره به دومین جشن سیمرغ پروانه ها از ۱۳ تا ۱۷ بهمن در یاسوج، گفت: در برنامه زمان بندی شده در طول 5روز برگزاری جشنواره، دانش آموزان ابتدایی- متوسطه اول و دوم در2 بخش پسران و دختران از فیلم های جشن سیمرغ- پروانه ها استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار