تیم بسکتبال جوانان گیلان عازم مسابقات قهرمانی کشور شد

رشت (پانا) -تیم خانه بسکتبال جوانان رشت نماینده استان گبلان برای شرکت در دور برگشت لیگ جوانان کشور عازم تهران شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم بسکتبال جوانان گیلان عازم مسابقات قهرمانی کشور شد

سرپرست هیات بسکتبال استان گیلان اظهار داشت: دور برگشت از مرحله اول رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور در تهران برگزار و در نهایت چهره تیم های صعود کننده این گروه به مرحله بعدی مشخص شد.
محمد رفیعی افزود: در جریان این رقابت ها، تیم خانه بسکتبال جوانان رشت در گروه خود با تیم های فراز(باتیس) تهران ، آکادمی 24 مشهد و پارسه تهران همگروه است.
وی ادامه داد: دور رفت این مسابقات ماه گذشته در رشت برگزار شده بود که در نهایت تیم بسکتبال جوانان پارسه تهران با سه پیروزی متوالی صدرنشین این گروه شد و تیم خانه بسکتبال رشت نیز با کسب 2 پیروزی و یک شکست در رتبه دوم قرار گرفت.
سرپرست هیات بسکتبال گیلان بیان کرد: رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور در هشت گروه به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها صعود خواهند کرد.
رفیعی اضافه کرد: امیدواریم تیم خانه بسکتبال رشت نماینده گیلان در لیگ جوانان کشور با موفقیت دور برگشت این مسابقات را به اتمام برساند تا بتواند از گروه خود به مرحله دوم لیگ کشور صعود کند.
وی خاطرنشان کرد: هفته گذشه نیز تیم خانه بسکتبال نوجوانان رشت نماینده گیلان در مسابقات لیگ نوجوانان کشور با موفقیت دور برگشت این مسابقات را به اتمام رساند و به مرحله دوم لیگ کشور راه یافت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار