معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک: هنر نقش بسیار ظریف و عمیقی در تربیت دارد

یزد (پانا) - بعدازظهر سه شنبه 9 بهمن اولین کارگاه آموزش فیلم کوتاه با حضور محمد معینی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، علی عوض پور، کارشناس فرهنگی هنری ، داود غلامی، کارشناس فناوری اطلاعات و علیرضا خورشید نام، سرگروه معاونین پرورشی ناحیه یک، ویژه بانوان فرهنگی و دانش آموزان دختر علاقمند به رشته عکاسی و فیلم کوتاه در محل سالن اندیشه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک:  هنر نقش بسیار ظریف و عمیقی در تربیت دارد

به گزارش پانا، محمد معینی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، در جمع فرهنگیان و دانش آموزان علاقمند و مستعد در زمینه عکاسی و فیلم کوتاه با اشاره به نقش موثر هنر در انتقال مفاهیم اظهار داشت: برگزاری جشنواره های هنری و ساخت فیلم مسیری برای انتقال تعلیم و تربیت از قالب کتاب به عرصه هنر می باشد.

او نقش تربیتی هنر را بسیار مهم دانست و در ادامه گفت: هنر نقش بسیار ظریف و عمیقی در تربیت دارد.

وی تاکید کرد: تربیت از روش های متعددی انجام می شود اما تربیتی که با هنر عجین شده باشد ماندگار است.

معینی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در جذب دانش آموزان خلاق و دارای مهارت های هنری متعدد خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی ایجاد شده در این حوزه شاهد پیشرفت ها و موفقیت های بیشتری باشیم و بتوانیم کارهای هنری دانش آموزان را در معرض عموم قرار داده و آثار آنها را به ثروت تبدیل کنیم.

علیرضا خورشید نام و داود غلامی به ترتیب با پخش فیلم و کلیپهای کوتاه، نکات بسیار مفیدی را پیرامون تولید فیلم کوتاه، عکس، کلیپ و انیمیشن به حضار ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار