استاندار خراسان جنوبی: در اجرای پروژه های شهری از همراهی مردم به نحو مطلوب استفاده گردد

بیرجند(پانا) ـ استاندار خراسان جنوبی که در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: مسئولین امر باید تلاش کنند تا از همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه های شهری خصوصاً در بافت های فرسوده به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.

کد مطلب: ۸۹۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی: در اجرای پروژه های شهری از همراهی مردم به نحو مطلوب استفاده گردد

محمد صادق معتمدیان، ضمن تاکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد باز آفرینی شهری استان ، گفت: این ستاد باید با دستورکارهای مشخص در طول سال برگزار و در صورت نیاز به برگزاری جلسات فوق العاده این آمادگی وجود دارد تا نسبت به برگزاری جلسات مذکور اقدام و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.


رئیس ستاد بازآفرینی شهری استان، این ستاد را فرصتی مناسب برای اجرای پروژه های شهری دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت مناسب برای انجام امور مرتبط با بافت های فرسوده شهری ، توجه به مبلمان شهری و کاهش حاشیه نشینی استفاده کرد.

اعتمدیان، خاطر نشان ساخت: متولیان امر در این ستاد باید سهم هر یک از دستگاه های اجرایی را بر اساس الگویی که در مرکز مشخص شده است تعیین کرده و بر اساس آن اقدامات را به پیش ببرند.


مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه اراضی مازاد دولتی موجود در استان در راستای بازآفرینی شهری باید شناسایی گردد، اظهار داشت: ستاد های بازآفرینی در شهرستان های استان نیز فعال شده و با دستورکارهای مشخص برگزار و در صورت نیاز پیشنهادات به ستاد استانی نیز برای اخذ تصمیم نهایی ارسال شود.


معتمدیان ضمن تاکیدبر تسهیل و روان سازی امور در سطح بانک ها، گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های استان نیز باید همکاری بهتر و بیشتری در پرداخت تسهیلات ابلاغی در این رابطه داشته باشند تا بتوان با تسهیل امور، نسبت به اجرایی کردن برنامه های مرتبط اقدام لازم را صورت داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار