پوشش مراسم گرامیداشت 12 بهمن از رادیو تهران

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران در روز 12 بهمن، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به صورت زنده از برنامه «انقلاب 57» این مراسم را پوشش می دهد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پوشش مراسم گرامیداشت 12 بهمن از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، حماد خزائی تهیه کننده ویژه برنامه مراسم استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران طبق روال هر ساله این رویداد تاریخی بزرگ را با استقرار در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده به سمع مخاطبان می رساند.

«انقلاب 57» با هدف گرامیداشت سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی تدارک دیده شده که جمعه از ساعت 9 تا 11 مراسم یوم الله 12 بهمن از مرقد امام خمینی (ره)، را پوشش می دهد.

وی با اشاره به دیگر بخش های برنامه افزود: پخش گزیده هایی از سخنرانی امام در فرودگاه مهرآباد در بدو ورود به ایران در سال 57 و پخش قسمت‌هایی از سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، از این ویژه برنامه تقدیم مخاطبان می شود.

پخش خاطرات 12بهمن 57 از آقای ناطق نوری، محمد گلریز و.. و پخش سرودهای خاطره انگیز 12 بهمن از دیگر بخش های این برنامه است.

محمدرضا پاکزادیان هماهنگی، گزارشگر علیرضا محمدی، ارتباطات سپیده آقاجانی شما مخاطبان را روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز همراهی می کنند.

مراسم 12 بهمن با حضور مردم فهیم و انقلابی استان تهران ساعت 9 صبح در حرم امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و ساعت 11 صبح همان روز جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار