معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ایلام

اعلام نتایج ارزیابی شاخص های دوره اول آموزش متوسطه

ایلام(پانا)- معاون آموزش متوسطه استان ازاعلام نتایج ارزیابی انجام شده پیرامون شاخص های دوره اول آموزش متوسطه استان در سال تحصیلی 97-96خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج ارزیابی شاخص های دوره اول آموزش متوسطه

حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه استان اظهارکرد : امتیاز مکتسبه و عملکرد استان در سال تحصیلی 97- 96در 9 شاخص آموزش دوره اول متوسطه 98.72 و مقیاس عالی می باشد.

وی افزود: با توجه به بررسی و ارزیابی از میزان تحقق اهداف کمی پیرامون شاخصهای دوره اول آموزش متوسطه استان بر اساس اطلاعات اخذ شده از مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش و بازدیدهای میدانی صورت گرفته از استان در طول سال تحصیلی توسط ارزیابان وزارتی، عملکرد استان ایلام در حوزه های مورد ارزیابی بر اساس امتیاز کسب شده از میانگین 100 امتیاز در نظر گرفته شده 98.72 میباشد.

معاون آموزش متوسطه نتایج ارزیابی 9 شاخص آموزش دوره اول متوسطه مورد ارزیابی را به این ترتیب اعلام نمودند:

امتیاز استان در نرخ پوشش تحصیلی واقعی 99.83، امتیاز استان در سهم دانش آموزان دختر از کل 98.98، امتیاز استان در نرخ گذر ظاهری از ابتدایی به دوره اول متوسطه 9،62 ، امتیاز استان در میانگین نمرات دانش آموزان در درس علوم تجربی 95.41، امتیاز استان در میانگین نمرات دانش آموزان در درس ادبیات فارسی 99.39، امتیاز استان در میانگین نمرات دانش آموزان در درس ریاضیات 97.24، امتیاز استان در میانگین نمرات دانش آموزان در درس زبان انگلیسی 98.04، امتیاز استان در نرخ ارتقای پایه هفتم 100 ، امتیاز استان در نرخ ارتقای پایه هشتم 100 و میانگین امتیازات استان 98.72 که در قالب 5 مقیاس (ضعیف،متوسط،خوب،خیلی خوب و عالی) بالاتر از 90 امتیاز مقیاس عالی کسب نموده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران ارجمند مناطق آموزشی، مدیران و معاونان و دبیران مدارس به جهت اهتمام شایسته در اجرای برنامه ها و تلاش برای تحقق اهداف قصد شده، افزودند: با وجود این که برای شناسایی و جذب دانش آموزان ثبت نام نشده و بازمانده از تحصیل اقدامات زیادی صورت گرفته و در مناطق دور دست استان مانند هلیلان و موسیان و روستاهای دور شهرستان ایلام کلاس های درس برای این دانش آموزان اختصاص یافته است، ضروری است برای جذب دانش آموزان روستایی بازمانده از تحصیل، کلیه ی همکاران تلاشی مضاعف داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار