واکنش مجری سابق «هفت» به حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

تهران (پانا) - محمود گبرلو مجری سابق برنامه «هفت» و از منتقدان سینما، مجری سابق برنامه «هفت» درباره حاشیه‌های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر درباره فاطمه معتمدآریا و تک‌خوانی یکی از بانوان اظهارنظر کرد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش مجری سابق «هفت» به حواشی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

محمود گبرلو مجری سابق برنامه «هفت» و از منتقدان سینما، درباره برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در اینستاگرام نوشت: «مراسم افتتاحیه محترمانه معقول و به اصطلاح خیلی انقلابی بود. بخصوص درباره فجر انقلاب. اگر انتقاد می‌کنیم باید انصاف و عدالت را رعایت کنیم. خانم معتمدآریا با متانت و نجیبانه حرفه‌ای دلنشین و عمیقی درباره جایگاه هنرمند بیان کردند که ممکن است فقط کج‌اندیشان تعبیر دیگر کنند.

دوستانش از جوانی بنام سیمین صدایش می‌کنند که در بالای صحنه هم اینچنین کردند اما مجری رسمی بارها ایشان را به نام رسمی فاطمه خطاب کرد. و البته جدای از حاشیه‌ها که گاه من هم مخالفم الحق ایشان سیمین سینمای ایران هستند. اصلا تک‌خوانی زن وجود نداشت. بلکه تئاتر بسیار زیبایی درباره چهل سالگی سینمای انقلاب اجرا شد که بسیار جذاب و دیدنی بود که در انتها یک خانم با گروه دسته جمع خود سرود زیبایی در مفاهیم چهل سالگی انقلاب خواندند. تازه معتقدم در روایت تاریخ مگر می‌توان واقعیت را پنهان کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار