دبیرکارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم خبر داد

کتاب "وقتی که قم تب کرد" رونمایی می شود

قم (پانا) - دبیر کارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم از رونمایی کتاب « وقتی که قم تب کرد » و «مستند چهل برگ» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کتاب "وقتی که قم تب کرد" رونمایی می شود

محمد رسول مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران و اهمیت تبیین موفقیت‌ها و پیشرفت‌های این نظام مقدس اظهار داشت: در همین زمینه کمیته بهداشت و درمان 40 سالگی انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای معرفی و تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب در حوزه بهداشت و درمان تشکیل ‌شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاهی از تجهیزات و فناوری‌ها و پیشرفت‌هایی که در این زمینه انجام‌شده هم‌زمان با دهه فجر برگزار و دانشگاه علوم پزشکی نیز طی غرفه ای دستاوردهای خود را به نمایش خواهد گذاشت.

دبیرکارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم افزود: علاوه بر این فایل‌هایی به‌صورت اینفوگرافیک طراحی و آماده‌شده تا شاخص‌های پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان به‌خوبی در اختیار مردم قرار بگیرد.

مهدوی از ساخت مستند تلویزیونی خبر داد و گفت: مستند تلویزیونی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان چهل برگ در حال ساخت است که در شبکه قم و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

وی عنوان داشت: همچنین کتاب وقتی که قم تب کرد نیز در حال مراحل پایانی است که در آن خاطرات پزشکان در زمان انقلاب به رشته تحریر در آمده است.

وی تأکید کرد: در این ایام، درمان و مشاوره‌ رایگان شهروندان و هم استانی‌ها را توسط 40 تیم درمانی در دستور کارداریم که اجرایی خواهد شد و علاوه بر این چرایی انقلاب و ریشه‌های پیروزی انقلاب در قالب همایش و برنامه‌های مختلف با حضور دانشجویان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار