امدادرسانی به ۱۴۷۰ نفر گرفتار برف در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا)- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به ۱۴۷۰ مسافر گرفتار شده در برف و کولاک در جاده ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی به ۱۴۷۰ نفر گرفتار برف در آذربایجان غربی

رضا مسافر در خصوص امدادرسانی به حادثه دیدگان در برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: بیشترین حادثه دیدگان در محور نقده بوده که توسط پایگاه یئدی گوز به ۴۲۷ خودرو گرفتار شده تو سط ۱۰ تیم امدادی متشکل از ۲۴ نفر داوطلب و ۶ نفر پرسنل به یک هزار و ۲۸۱ حادثه دیده امداد رسانی شده است.

وی افزود: همچنین در اشنویه توسط پایگاه آغ بلاغ ۲۰ خودرو گرفتار در برف شامل ۶۴ حادثه دیده کمک یک تیم متشکل از یک پرسنل و ۴ داوطلب امداد رسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تاکید کرد: در ادامه این امدادرسانی ها در چالدران به ۵۴ حادثه دیده گرفتار شده در ۱۸ خودرو توسط ۲ تیم امدادی متشکل از ۶ داولب و ۳ پرسنل،در تکاب محور مایین بلاغ ۴۰ حادثه دیده گرفتارشده در ۱۰ خودرو توسط ۱ تیم امدادی متشکل از ۴ داوطلب و یک پرسنل انجام شده است.

وی تصریح کرد: ارومیه، سلماس، چایپاره و پیرانشهر نیز از مکان های امدارسانی شده هستند که در این محور ها جمعا ۴۰ حادثه دیده وجود داشته که توسط ۸ تیم متشکل از ۲۷ نفر داوطلب و ۷ پرسنل امداد رسانی شده است.

انتقال یک بانوی باردار در سلماس توسط جمعیت هلال احمر

مسافر اذعان داشت: یک بانوی باردار نیز در سلماس توسط امدادگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: در این امدادرسانی ها در کل به ۴۸۴ خانوار به تعداد یک هزار و ۴۷۰ مسافر گرفتار شده در ۴۸۶ خودرو توسط ۲۲ تیم امدادی متشکل از ۶۶ داوطلب و ۱۸ پرسنل امدادرسامی شده است که یک نفر مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: همچنین ۶ بسته آب معدنی، ۱۰ بسته جیره خشک و ۱۶ عدد پتو در بین افراد حادثه دیده توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار