برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان

یزد (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش اردکان با حضور معاون سواد آموزی اداره کل و فرمانداراردکان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان

فرماندار اردکان در این آیین اظهار داشت: این جلسه جهت تکریم از مقام معلم ،علم و دانش تشکیل شده است.

" هادی مقیمی " با اشاره به اینکه رعایت اخلاق در هر پست و جایگاهی بر ما فرض است افزود: باید در کنارعلم اخلاق را به دانش آموزان بیاموزیم زیرا آنها آینده سازان کشورهستندو درآینده مقام های اجرایی را بدست خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش متحول و ساخته شود جامعه متحول و اخلاقی خواهد شد و آموزش تنها در آرامش محقق خواهد شد.

مقیمی سطح آموزش و پرورش در شهرستان اردکان را عالی بیان کرد و این امررانتیجه زحمات مدیران، معلمین و فرهنگیان آموزش و پرورش اردکان دانست.

فرماندار اردکان گفت مدیران جزو سرمایه های ارزشمند نظام هستند و ما باید با تمام توان از آنها حمایت کنیم و هدف اصلی را دنبال کردن سیاست های نظام و مقام معظم رهبری قرار دهیم.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش نیز در ادامه این مراسم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نعمتی است که باید قدردان آن باشیم و از این امانتی که به دست ما سپرده شده به خوبی استفاده کنیم.

" مرات امین الرعایا " افزود: خدمت به مردم آن هم در زمینه تعلیم و تربیت و علم آموزی از برترین خدمت هاست و زندگی در جهل مانند مرگ است و علم آموزی توفیق الهی است.

وی تصریح کرد: اخلاق و اخلاص اگر محور کار ما قرار گیرد کار ما ماندگار خواهد شد.

امین الرعایا گفت: برتری شهرستان اردکان در کنکور سراسری و جشنواره های علمی هنری مایه افتخار و مباهات است و باید قدردان این نعمت باشیم.

معاون سواد آموزی اداره کل با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان اردکان افزود: این گسترگی نیاز به برنامه ریزی منسجمی دارد که باید از توانمندی های دستگاهها، ادارات، خانواده ها و فرهنگیان استفاده شود .

" محمد اشرفیان " کار در آموزش و پرورش را سخت و طاقت فرسا ولی در عین حال شیرین بیان کرد و افزود : همه موفقیت ها را مدیون تلاش و از خودگذشتگی مدیران و معلمان از خودگذشته می دانیم .

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ساله آموزش و پرورش شهرستان اردکان افزود : وفاق، همدلی، همزبانی و تعامل با سایر ادارات در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ضروری است.

" ابوالفضل کارگر" نیز در این جلسه با آرزوی توفیق خدمتگذاری از خداوند متعال از مسئولین ،معلمان و مدیران نهادها و ارگانها خواست آموزش و پرورش را یاری کنند.

گفتنی است در حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد "ابوالفضل کارگر" به عنوان مدیر جدید آموزش وپرورش شهرستان اردکان معرفی و از زحمات " محمد اشرفیان " مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار