مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی:

تلاش برای حمایت بیشتر از معلولین

کاشمر (پانا)- مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در مراسم معارفه رئیس جدید اداره بهزیستی کاشمر گفت: امیدواریم باتوجه به چشم انداز قانون توسعه ششم و قانون جامع حمایت از حقوق معلولین قدم های موثرتری درراه خدمت به جامعه هدف این سازمان برداشته شود.

کد مطلب: ۸۹۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای حمایت بیشتر از معلولین

پوریوسف، مدیر کل بهزیستی دراین مراسم با قدردانی ازتلاشهای اداره بهزیستی کاشمر اظهار امیدواری کرد باتوجه به چشم انداز قانون توسعه ششم و قانون جامع حمایت از حقوق معلولین قدم های موثرتری در راه خدمت به جامعه هدف این سازمان برداشته شود.

وی همت خیرین و فعالیت های بیش از پیش موسسات غیر دولتی تحت پوشش سازمان بهزیستی در کاشمر را خواستار شد .
نبی پور، فرماندارشهرستان نیز دراین مراسم ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی به مددجویان آنها را ناکافی دانست وبا اشاره به مشکل حاشیه نشینی و نواقص فراوان در این زمینه در شهرستان تلاش همه ی نهادها وادارات را خواستار شد.
وی باتوجه به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است و دغدغه همه مسئولین در حوزه اجتماعی و مبارزه با آسیب های اجتماعی می باشد بی توجهی دراین زمینه را باعث بروز مشکلات جدی در سایر سطوح جامعه و واردآمدن ضررهای جبران ناپذیر دانست.
در این مراسم با تقدیر از خدمات علیرضا حق جو ؛ حکم انتصاب اعظم حسن زاده به عنوان ریاست اداره بهزیستی قرائت و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار