بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر برگزار شد:

نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان

هرمزگان ( پانا ) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان نشست هم اندیشی صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس دانش آموزی استان با حضور معاون پرورشی  آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه ی مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران چهار نفر از نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی با مدیر سازمان دانش آموزی استان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان دیدار کردند.

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در این نشست ضمن تبریک و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، یاد امام و شهدا و همه ی فجر آفرینان گفت : تنها راه موفقیت و سعادت ، حرکت در خط ولایت و دفاع از ارزش های انقلاب و آرمان های امام و شهیدان است .

وی در ادامه اظهارداشت : مجلس دانش آموزی در راستای شوراهای قانون اساسی و زمینه سازی تصمیم گیری و تمرین دموکراسی به معنای واقعی است و فاکتور اصلی مطالبه گری، آگاهی کامل از شرح وظایف و حرکت در راستای مطالبات است .

مدیر سازمان دانش آموزی استان هم در این دیدار با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین از نمایندگان دانش آموزان خواست تا سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش را بدقت مطالعه و همین طور از اساسنامه سازمان دانش آموزی و مجلس دانش آموزی که مبتنی برسند تحول می باشد آگاهی داشته و تسلط کامل یابند.

نمایندگان مجلس دانش آموزی نیز ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود و رساندن پیام دانش آموزان مناطق به مسئولین امر خواستار فراهم آمدن امکان بازدید و سرکشی از مناطق محروم و کم برخوردار و دیدار با دانش آموزان و مسئولین شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار