دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی سپاه در پی وقوع سیل در خوزستان به همه یگان های نیروی زمینی سپاه وهوانیروز درسطح استان دستور داد که نسبت به امداد رسانی و رفع نیازهای سیل زدگان اقدامات لازم را انجام دهند.

کد مطلب: ۸۸۹۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، در پی وقوع سیل در استان خوزستان سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به تمامی یگان‌های نیروی زمینی سپاه و هوانیروز در استان خوزستان دستور داد تا به نسبت به امداد رسانی و تامین نیازهای سیل زدگان اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در این زمینه یادآور شد: مردم عزیز خوزستان در روزهای اخیر در پی وقوع سیل دچار خسارت هایی شدند که لازم است تمامی یگان‌های مستقر نیروی زمینی سپاه و هوانیروز در این استان نسبت به امدادرسانی به مردم و رفع نیازهای سیل زدگان مساعدت لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: همه یگان ها و هوانیروز لازم است در اسرع وقت هر اقدامی در جهت رفع مشکل سیل زدگان را در سطح استان انجام دهند تا شاید بتوان کمی از آلام مردم عزیز و غیور این استان کاست.

سردار پاکپور در پایان خاطرنشان کرد : ما تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده استان خوزستان هستیم و با همه توان آنچه که در جهت خدمتگزاری لازم باشد را انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار