مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی خبر داد

پایان گازرسانی به ۲۹ روستا و صنعت خراسان شمالی طی دهه فجر

بجنورد (پانا) -مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: گازرسانی به ۲۹ روستا و صنعت خراسان شمالی در ایام‌الله دهه فجر امسال به‌پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۸۹۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان گازرسانی به ۲۹ روستا و صنعت خراسان شمالی طی دهه فجر

حسن رضا میربلوکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به مناطق روستایی خراسان شمالی اظهار کرد: ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی از ابتدای تشکیل استان خراسان شمالی ۱۵ درصد بوده که اکنون با افزایشی ۸۳ درصدی به درصدی بالغ‌بر ۹۸.۵ درصد رسیده است.

وی تعداد مشترکین گاز را بالغ‌بر ۳۰۲ هزار و ۳۷۱ مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد مشترک با ۱۶۷ هزار و ۱۰۵ مورد انشعاب و ۷ هزار و ۲۱۹ کیلومتر شبکه گازرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از پایان گازرسانی به ۱۸ روستا در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: یک هزار و ۸۲۵ خانوار روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۴۱ میلیون تومان گازرسانی شده‌اند.

وی با یادآور شدن اجرای گازرسانی به روستاهای ۳ شهرستان خراسان شمالی تصریح کرد: گازرسانی به ۹ روستا در سه شهرستان استان بااعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان برای ۸۰۶ خانوار در حال اجرا است و درصورت پاسخ استعلام‌های دستگاه‌های دیگر در آینده انجام می‌شود.

میربلوکی همچنین از گازرسانی به ۱۱ مجموعه صنعتی استان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این صنایع با حجم گاز دریافتی ۱۶ هزار و ۹۴۰ مترمکعب گاز و اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر گازرسانی می‌شوند.

وی درانتها با اشاره به عدم وجود نگاه به وضعیت انرژی در سند توسعه استان گفت: این سند به میزان وضعیت انرژی طی ۵ سال آینده نگاهی ندارد اما با استعلام انجام‌گرفته از سوی نهادهای متولی مجموعه آلومینای جاجرم برای ۵ سال آینده میزان ۳۲ هزار مترمکعب گاز در ساعت نیازمند خواهد بود که تأمین آن انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار