رضا شاهرودی: تیم امید از امروز اولویت اصلی فوتبال ایران است

تهران (پانا) - مربی تیم ملی امید از مردم و مسئولان درخواست کرد مسیر راهیابی این تیم به المپیک را هموار کنند.

کد مطلب: ۸۸۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رضا شاهرودی: تیم امید از امروز اولویت اصلی فوتبال ایران است

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی درباره حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بخش قابل توجهی از مردم و فوتبال دوستان علاقه‌مند بودند که تیم ملی قهرمان جام ملت‌ها شود، اما در هر صورت در مرحله نیمه‌نهایی نتیجه دیگری رقم خورد. حالا مسئله مهم این است که با تمام توان و تمرکز به دنبال موفقیت تیم امید باشیم. فراموش نکنیم که صعود به المپیک برای همه ما، خصوصاً مردم و فوتبال‌دوستان بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: تیم امید ایران تا امروز برنامه‌های آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته و هفت بازی تدارکاتی انجام داده که بیشتر از تمامی رقیبانش بوده، اما از این به بعد باید روند آماده‌سازی تیم با همکاری و کمک باشگاه‌ها به خوبی دنبال شود. زمان زیادی تا آغاز مسابقات مرحله اول نداریم که حدود 50 روز دیگر در تهران برگزار می‌شود. باید ساختار و هماهنگی تیم در فرصت باقی‌مانده به خوبی حفظ شود و اردوها و همچنین مسابقات دیگری داشته باشیم تا با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شویم.

مربی تیم امید گفت: تیم امید از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تا امروز شرایط خوبی برای آماده‌سازی این تیم ایجاد شده و امیدوارم در فرصت باقی‌مانده بتوانیم برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار