مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان: از وظایف آموزش و پرورش باور کردن جوانان با انگیزه ،توانمند و خلاق است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان درجلسه کمیته استانی نمایندگان مجلس دانش آموزی و هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان به باورکردن جوانان با انگیزه های پاک و صداقت در گفتار تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان: از وظایف آموزش و پرورش باور کردن جوانان با انگیزه ،توانمند و خلاق است

مدیر کل آموزش و پرورش استان نهم بهمن ماه97 در کمیته استانی نمایندگان مجلس دانش آموزی و هیئت رئیسه شورای دانش آموزی استان اصفهان که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد،ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین نشست صمیمانه ای گفت:ما باید جوانان را باور کنیم و به اندیشه ها،توانمندی،خلاقیت و شور و نشاط آنان که همراه با انگیزه های پاک و صادقانه است اعتماد کنیم.

محمد اعتدادی ادامه داد:در دستور کار مجلس دانش آموزی،قرار گرفتن طرح ها و هدف های بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نوجوانان و جوانان باید از همه ظرفیت های خود در این راه استفاده نمایند و از سرگرم شدن به برخی کارهای ظاهری و شعاری به طور جد پرهیز کنند.

وی افزود:یکی از مهمترین رسالت های مجلس دانش آموزی شناسایی نیاز های واقعی دانش آموزان و انتقال آنها به مسئولین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره) که مجلس شورای اسلامی را عصاره ملت نامیدند گفت:می توان نتیجه گرفت که مجلس دانش آموزی هم عصاره دانش آموزان عزیزمان در سراسر کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار