وزیر اطلاعات در رواق شاهچراغ؛ پای برهنه و چتر در دست + عکس

تهران (پانا) - وزیر اطلاعات در دومین روز از سفر خود به استان فارس پای برهنه و با چتر به زیارت شاهچراغ رفت .

کد مطلب: ۸۸۹۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات در رواق شاهچراغ؛ پای برهنه و چتر در دست + عکس

سید محمود علوی که از روز گذشته راهی سفر به شیراز شده است،‌پیش از ظهر سه‌شنبه (9 بهمن ماه) در دومین روز از سفر خود به استان فارس به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت احمدابن موسی الکاظم(ع) رفت.وزیر اطلاعات همچنین در حالی که از سوی تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و دیگر مسئولان استانی همراهی می‌شد، به زیارت حرم مطهر حضرت میر محمد بن موسی الکاظم برادر شاهچراغ (ع) در این آستان مقدس رفت.

خبرگاری ایرنا عکسی از محمود علوی منتشر کرده است که نشان می دهد در زیارت شاهچراغ در حالی که وزیر اطلاعات زیر باران چتر بر سر گرفته برهنه قدم می‌زند.

مهر در گزارشی از این سفر نوشته است: علوی همچنین بر سر مزار آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب، سومین شهید محراب مدفون در این آستان مقدس حضور یافت و با قرائت فاتحه برای نماینده امام (ره) در استان فارس و امام جمعه پیشین شیراز ، علو درجات را از خداوند متعال مسالت کرد.

وزیر اطلاعات در ادامه با آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) دیدار کرد.

تولیت این آستان مقدس در این دیدار با اشاره به برخورداری ایران اسلامی از جمله شهر شیراز سومین حرم اهل بیت از امنیت مطلوب گفت: «امنیت شهر گنبدهای فیروزه‌ای مرهون و مدیون هوشیاری و اشراف کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار