برگزاری نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه طی دهه فجر سال جاری به همت کمیته نیروهای مسلح و بسیج خبر داد و گفت: عمده برنامه‌ها در کمیته بسیج، برگزاری نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان است.

کد مطلب: ۸۸۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب در آذربایجان غربی

تقی نجمی صبح امروز، ۹ بهمن ماه، در نشست خبری تشریح برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح و کمیته بسیج در دهه فجر، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه، افسران جنگ نرم هستند، اظهار کرد: امروز عصر اطلاعات و اخبار است و هرکس اطلاعات بیشتری داشته باشد، قافله را خواهد برد، ولی اگر اطلاعات و اشرافیت نداشته باشیم، قافله را خواهیم باخت.
وی ادامه داد: کار حساس، سنگین و باارزشی بر عهده اصحاب رسانه است، چرا که افکار عمومی را سمت و سو می‌دهند و امروز دشمن به شدت بر روی افکار عمومی کار می‌کند و جنگ را با ما ادامه می‌دهد و چندین سال است این جنگ نرم را شروع کرده است.


نجمی با بیان اینکه امروز باید بتوانیم فضای مجازی را در کشور کنترل کنیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به سمت‌وسویی در مقابل خواست دشمنان تغییر دهیم و همچنان که توانستیم در جنگ سخت ایستادگی کنیم، بتوانیم در جنگ نرم نیز جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام دهیم.


وی افزود: امسال به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار متفاوت بوده، چرا که دشمن نمی‌خواهد ما این جشن را برگزار کنیم و میلیاردها هزینه می‌کنند تا از شور گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بکاهند و به دلیل تقارن با ایام فاطمیه، باید همراه با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، شان این ایام عزاداری را نیز حفظ کنیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کمیته نیروهای مسلح و بسیج بر عهده سپاه شهدای استان است، تصریح کرد: این دو کمیته ۶۳ عنوان برنامه در طول دهه فجر اجرا خواهند کرد که شامل بیش از ۲ هزار برنامه در سطح استان است که اهم برنامه‌ها در کمیته نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود باشکوه امام راحل به میهن اسلامی، رژه موتورسواران نیروهای مسلح را خواهند داشت که از محل باغ رضوان ارومیه شروع و از مسیرهای اصلی شهر گذشته و در محل میدان انقلاب خاتمه خواهد یافت.


وی اجرای موزیک نیروهای مسلح در مراکز استانها در لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی را از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح طی دهه فجر سال جاری عنوان کرد و گفت: این گروه موزیک، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز رزم‌نوازی را خواهند داشت.


نجمی دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در محل پارک جنگلی ارومیه و همچنین ویزیت رایگان در کلیه مراکز درمانی وابسته به نیروهای مسلح، برگزاری همایش وحدت نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان و برگزاری مسابقات بین یگان‌های نیروهای مسلح استان را از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح، طی دهه فجر سال جاری عنوان کرد.


وی اظهار کرد: در کمیته بسیج نیز عمده برنامه‌ها، برگزاری نهضت روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح استان است و چون دشمن به خوبی در زمینه مایوس کردن مردم عمل می‌کند، باید بتوانیم دستاوردهای نظام و انقلاب را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.


معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، محرومیت‌زدایی، سالن‌های ورزشی و پایگاههای مقاومت نیز در طول این دهه خواهد بود که به مناسبت چهل سالگی انقلاب، ۴۰ مورد افتتاح به صورت نمادین اجرا خواهد شد و همچنین اعزام ۴۰ گروه جهادی پزشکی و عمرانی به مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های کمیته بسیج است.


وی به آغاز ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور در طول دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: در استان ما نیز بیش از هزار پروژه را شامل می‌شود و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


نجمی افزود: ۲۲ بهمن که مهمترین برنامه‌های دهه فجر است با حضور پرشکوه تمامی اقشار جامعه رقم خواهد خورد و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، امسال ۲۲ بهمن بسیار تماشایی، باشکوه و به‌یادماندنی را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار