در جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور؛

بطحایی مطرح کرد: اصل ماجرای فعالیت قرآنی این است که دانش‌آموزان باید بتوانند با کمترین غلط قرآن بخوانند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که اصل مهم در آموزش قرآن در مدارس این است که دانش‌آموزان بتوانند قرآن را بدون غلط بخوانند.

کد مطلب: ۸۸۹۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی مطرح کرد: اصل ماجرای فعالیت قرآنی این است که  دانش‌آموزان باید  بتوانند با کمترین غلط قرآن بخوانند

سیدمحمد بطحایی در جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور که صبح امروز در سالن جلسات معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش برگزار شد گفت: «من با مشاهده سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن کشور، وظایف را کلی‌تر از اقداماتی دیدم که نوشته شده است. پیشنهاد می‌کنم که به جای وظایف کارگروه‌ها، اقدامات ملی را به عنوان وظیفه کارگروه‌ها بدانیم.»

او گفت: «خود را درگیر مقدمات و ضوابط نکنیم که از اصل موضوع غافل شویم، اصل ماجرا این است که دانش‌آموزان بتوانند با کمترین غلط آیه‌ای از قرآن را بخوانند.»

وزیر آموزش و پرورش افزود: «یک هفته فرصت دهیم تا نظرات تکمیلی از سوی دستگاه‌ها به معاونت پرورشی و فرهنگی فرستاده شود و حداکثر تا ۱۵ روز آینده این موضوع را نهایی شده تلقی و ابلاغ کنیم.»

او درباره شناسنامه تهیه شده درباره اقدامات ملی گفت: «کارگروه‌ها نقش راهبری این موضوع را باید داشته باشند و بسترها و ساز و کارهای لازم فراهم شود. این شناسنامه باید این موضوع را در بر داشته باشد تا قدم جدی در آموزش عمومی کشور برداریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار