فرماندار: امنیت مطلوبی در مرز آستارا برای توسعه حاکم است

رشت (پانا) - فرماندار بندر آستارا گفت: امنیت مطلوبی در مرز این شهرستان برای توسعه و سرمایه گذاری در حوزه های اقتصادی و گردشگری حاکم است و باید از این فرصت و ظرفیت به درستی استفاده شود.

کد مطلب: ۸۸۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار: امنیت مطلوبی در مرز آستارا برای توسعه حاکم است

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا،حسن رستم زاد غروب دوشنبه در نشست با فرمانده مرزبانی گیلان در فرمانداری آستارا اظهار داشت: امنیت حاکم در مرزها را مدیون تدابیر مرزبانان و هوشیاری مرزنشینان هستیم و باید با حفظ این نعمت، از آن قدردانی شود.
وی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، زیر سلطه ابرقدرت ها بودیم اما امروز ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت های داخلی در عرصه ها و بخش های مختلف به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی فرمانداری آستارا، رستم زاد عصر دوشنبه از بخش های مختلف گمرک و پایانه مرزی این شهرستان بازدید و خاطرنشان کرد: برخی کالاهای همراه مسافر به دلیل رعایت نشدن موازین قانونی ضبط شده است و می توان آنها را با در نظر گرفتن تاریخ مصرف، در اختیار نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار داد.
وی افزود: سطح کیفی خدمات رسانی در مرز آستارا باید ارتقا یابد و به بهبود زیرساخت ها و زیباسازی فضای عمومی پایانه مرزی اقدام شود.
فرماندار آستارا همچنین عصر دوشنبه از بیمارستان 132 تختخوابی آستارا بازدید و خدمات رسانی و کاستی های آن را بررسی کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار