انتخابات مجامع اعضا و مربیان استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه (پانا) - انتخابات مجامع اعضا و مربیان با حضور دانش آموزان و مربیان عضو تشکل پیشتازان در استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجامع اعضا و مربیان استان کرمانشاه برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی در انتخابات مجامع اعضا و مربیان گفت: سازمان دانش آموزی نهادی عمومی و غیردولتی است و اهداف و برنامه های این سازمان بر تربیت اجتماعی دانش آموزی متمرکز است.

سید یحیی میرعباسی افزود:دانش آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه این حق را بر مسئولین دارند که فعالیت ها و آموزش هایی را صرفا در راستای اعتلای شخصیت اجتماعی آنان برنامه ریزی کنیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد از آنجا که اکثر برنامه های سازمان دانش آموزی با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان می باشد لذا می بایستی برای ارتقا سصح کیفی آنان از نقطه نظرات افراد صاحب نظر و عالم در پشبرد اهداف ارزشمند این سازمان بهره برد.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه سخنانش ابراز امیدواری کرد در این دوره از انتخابات افراد لایق،علاقمند و شایسته برای دو سال پیشرو انتخاب شوند و سازمان دانش آموزی بتواند از تفکرات ،طرح و برنامه های آنان استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد دانش آموزان دختر و پسری که انتخاب می شوند وظایف مشخصی دارند و در مواجه با مسئولین می بایستی در نهایت احترام و ادب خواسته هایشان را مطالبه کنند.

در ادامه انتخابات بین مربیان زن و مرد و دانش آموزان دختر و پسر به تفکیک برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار