معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد: ساخت مدارس و فضاهای آموزشی ایمن با محوریت مناطق محروم اولویت اول کاری است

خلیل آباد (پانا) -– معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد خواستار مشارکت حداکثری خیرین در راستای ساخت فضاهای ایمن آموزشی برای دانش آموزان شهرستان شد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد: ساخت مدارس و فضاهای آموزشی ایمن با محوریت مناطق محروم اولویت اول کاری است

حسن سروری در گفتگو با خبرنگار پانا عنوان کرد: 43 درصد کلاس های آموزشی غیراستاندارد است و این درصد نسبت به نرم کشوری 38 درصد، آمار بالایی محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل اباد گفت:جذب خیرین در نقاط مختلف شهرستان انجام شده و میزان این مشارکت در سال گذشته 2میلیارد تومان بوده است اما برای ایمن سازی و ساخت فضاهای استاندارد و مطلوب، نیازمند مشارکت بیشتر از پیش خیرین گرانقدری هستیم که دغدغه شان آموزش و پرورش است و در همین راستا مجمع خیرین شهرستان خلیل آباد را با هدف جذب مشارکت حداکثری خیرین تشکیل داده ایم.

وی گفت: قطعا با توجه به این مشارکت و مشارکت 50 درصدی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس می توان اتفاقات خوبی را در زمینه ساخت فضاهای آموزشی استاندارد برای شهرستان رقم زد.

سروری عنوان کرد: با نیک اندیشی چند تن از خیرین، بنیاد خیریه بهشت با هدف حمایت از نخبگان علمی و فرهنگی بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان در حال تأسیس می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد تعداد پروژه های حال حاضر را 22 پروژه دانست که از این تعداد 10 پروژه در مرحله کلنگ زنی، 6 پروژه در دست اقدام و 6 پروژه در مرحله بهره برداری و افتتاح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار