فیلم های جشنواره فجر برای اکران در گیلان مشخص شد

رشت(پانا)-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان اعلام کرد: 12 فیلم حاضر در این دوره از جشنواره برای اکران در گیلان مشخص شد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فیلم های جشنواره فجر برای اکران در گیلان مشخص شد

فیروز فاضلی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مرکزی برگزاری جشنواره فیلم فجر، 12 فیلم جشنواره سی و هفتم برای اکران در گیلان انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: فیلم‌های «ایده اصلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آزیتا موگویی، «بنفشه آفریقایی» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی مونا زندی حقیقی، «پالتو شتری» به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری و کارگردانی مهدی علی‌میرزایی، «جان دار» به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی حسین امیری دوماری ‌و پدرام پورامیری، «سال دوم دانشکده من» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی رسول صدرعاملی، «سرخپوست» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و کارگردانی نیما جاویدی، «سمفونی نهم» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند، «شبی که ماه کامل شد» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی نرگس آبیار، «طلا» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمدحسین شایسته و کارگردانی پرویز شهبازی، «غلامرضا تختی» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی، «ناگهان درخت» به تهیه‌کنندگی پیمان معادی و کارگردانی صفی یزدانیان و «مدیترانه» به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و کارگردانی هادی حاجتمند در گیلان اکران خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خرید آنلاین بلیت‌های جشنواره از طریق سامانه اینترنتی هفت‌ساز به آدرس www.haftsaz.com از امروز سه‌شنبه (9 بهمن) امکان‌پذیر است، ادامه داد: قیمت هر قطعه بلیت نیز بدون تغییر نسبت به سال گذشته، مبلغ 10 هزار تومان تعیین شده است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مراجعه کنند.
همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، از 12 تا 22 بهمن‌ماه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سینما میرزاکوچک رشت برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار