رئیس آموزش و پرورش پیربکران:فاصله بین ما و نسل جدید یک چالش بزرگ در زمینه آسیب های اجتماعی است

پیربکران، اصفهان (پانا) - کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی برای رابطین امور بانوان و رابطین آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات دبیرستان مولوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:فاصله بین ما و نسل جدید یک چالش بزرگ در زمینه آسیب های اجتماعی است

رئیس اداره در آغاز کارگاه آموزشی مهارت ارتباطی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به رابطین گفت:در اجرای طرح مصباح الهدی که امسال به نام حضرت فاطمه(س) است باید در مدارس تلاش کرد در برنامه های متعدد معرفی آن حضرت را جای دهیم.

مجتبی سهرابی ادامه داد:شما رابطین نمایندگان همکاران ما در مدارس هستید و وظیفه شما اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات به دیگر همکاران در جلسات شورای معلمان است. در آموزش و پرورش بخش اعظم جمعیت همکاران را بانوان تشکیل می دهند. بانوان قشری تاثیر گذار و در عین حال آسیب پذیری در این قشر بسیار زیاد است.

رئیس اداره افزود: پیشنهادات و انتقادات خود را درباره موضوعات آموزش و پرورش ارائه دهید. انتقاد با توهین فرق دارد و اکثر قریب به اتفاق پذیرای انتقاد هستند. انتظار ما از رابطین این است که نقش آفرینی خوبی داشته باشند. امروز فاصله بین نسل جدید و ما یک چالش بزرگ در زمینه آسیب های اجتماعی است. در حال حاضر بیشترین تاثیرگذاری بر دانش آموزان از جانب همسالان است که می تواند خوب یا بد باشد.

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: با آموزش های به روز می توان به آنها کمک کرد. اطلاعات و مهارت های ارتباطی را باید در قالب کارگاه ها و آموزش ها یاد گرفت ضمن اینکه استفاده از تجارب یکدیگر در این زمینه می تواند مفید باشد چون بالاترین تجارب را معلمان دارند.

رئیس اداره در پایان صحبت های خود به استفاده از مرکز مشاوره پیوند با وجود افراد صاحبنظر برای حل مشکلات در این زمینه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار