پنجمین همایش ملی تربیت معلم مهر سال آینده برگزار می‌شود

تهران (پانا) - پنجمین همایش ملی تربیت معلم با همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تهران مهر سال 1398 برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین همایش ملی تربیت معلم مهر سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری پنجمین همایش ملی تربیت معلم در سالن شریعتمداری دانشگاه فرهنگیان با حضور اعضای شورا و از نمایندگان دو دانشگاه تشکیل شد. در این نشست اعلام شد که با همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه فرهنگیان پنجمین همایش تربیت معلم 16 و 17 مهر سال 1398 برگزار می‌شود.

همچنین در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری دو دانشگاه از سوی حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان و الهه حجازی، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تهران امضا شد.

حسین خنیفر در این نشست به مختصات خاص اقلیمی، مأموریتی و جمعیت‌شناختی دانشگاه فرهنگیان اشاره و بر خطیر بودن ماموریت آن برای تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران و جبران کمبود معلم قابل پیش‌بینی بر اثر بازنشسته شدن تعداد زیادی از معلمان کنونی در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه 1400 شمسی در ایران تاکید کرد.

علی‌باقر طاهری‌نیا، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان نیز در این نشست گفت: «برگزاری پنجمین همایش ملی تربیت معلم با رویکرد تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران با همکاری دانشگاه تهران نشان‌دهنده عزم راسخ دانشگاه فرهنگیان برای تعامل با مهمترین دانشگاه‌های کشور برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار