مقام اول کاهش مصرف برق مختص اردستان است

اردستان، اصفهان (‌پانا) -‌‌ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت : اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای ما مهم بوده و بر روی آن دقت زیادی داریم و در حوزه بهره برداری کارهای خوبی صورت گرفته که از نظر ما کارنامه مثبتی دریافت کرده است.

کد مطلب: ۸۸۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مقام اول کاهش مصرف برق مختص اردستان است

حمید علاقه مندان در گفت و گویی اظهار کرد:شهرستان اردستان در خصوص همکاری با برق استان کار بزرگی انجام داده است.

وی افزود: اردستان یکی از شهرهایی است که از لحاظ صنعت برای ما مهم بوده و بر روی آن دقت زیادی داریم و در حوزه بهره برداری کارهای خوبی صورت گرفته که از نظر ما کارنامه مثبتی دریافت کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: به لحاظ کمبود آب و کاهش برق، اردستان یکی از شهرستانهایی بوده که با پیک بار مصرف ۳۵ مگابایت در بخش کشاورزی و مصرف ۱۳ هزار و ۶۰۳ کیلوبایت مقام اول استان را به خود اختصاص داده است

علاقه مندان افزود: یکی از کارهای خوب در شهرستان اردستان با وجود ۳۱ هزار و ۶۵۰ مشترک کاهش خاموشی ها است که از یک دقیقه و ۴۲ ثانیه به ۶۸ ثانیه کاهش پیدا کرده و توانسته در حوزه قرائت نسبت خوبی را به خود اختصاص دهد.

وی ابراز داشت: با بیان اینکه مردم در خصوص قرائت غیر حضوری استقبال خوبی را داشته اند توانسته ایم از آمار ۵۶ درصد قبلی در ۱۰ ماهه امسال به ۸۷ درصد برسیم که می توان این آمار را تا ۹۰ درصد افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار