عبدالرسول کریمی: باید به افزایش مهارتهای عملی در دانش آموزان اقدام کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آینده میهن اسلامی با دستان پُرتوان و قلم های اندیشمند شما خوبان رقم زده خواهد شد؛ قدر خود را بدانید و نیکی به والدین را فراموش نکنید.

کد مطلب: ۸۸۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: باید به افزایش مهارتهای عملی در دانش آموزان اقدام کنیم

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در افتتاح نمایشگاه دانش آموزی که به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در منطقه 19 برگزار شده بود حضور پیدا کرده و اعلام کرد: کانونها باید محلی برای افزایش مهارتهای فنی دانش آموزان باشد و باید تلاش کنیم دانش آموزان کالاهای خود را در معرض دید قرار دهند.

کریمی افزود: یکی از سیاستهای حوزه معاونت پرورشی توسعه کمی و کیفی کانونها می باشد و یکی از راهکارهای اصلی برای پرکردن اوقات فراغت بردن دانش آموزان به کانونها و آموزش مهارتهای فنی می باشد. کریمی اعلام کرد: تا می توانیم باید به افزایش ایران مهارت بپردازیم و دانش آموزان را با مهارتهای فنی مختلف آشنا کنیم تا در آینده دغدغه ای از لحاظ شغلی نداشته باشند. وی از دست اندرکاران نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد و گفت: نباید فقط نمایشگاه را منحصر به ایام خاصی بکنیم و باید دائمی بودن را مدنظر قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از نمایشگاه بازدید بعمل آورده و دست سازه هایی که توسط دانش آموزان تهیه شده بود را مورد مشاهده قرار داد و آنان را مورد تشویق قرار داد و بیان کرد: آینده میهن اسلامی با دستان پُرتوان و قلم های اندیشمند شما خوبان رقم زده خواهد شد؛ قدر خود را بدانید و نیکی به والدین را فراموش نکنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار