شناسایی عوامل حادثه تروریستی بندر امام خمینی: گروهک تروریستی «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت عملیات را به عهده گرفت

پانا (یاسوج) - تیم های تخصصی فرماندهی انتظامی استان خوزستان پس از بررسی های کارشناسی عاملان حمله کور بندر امام خمینی را شناسایی کردند.

کد مطلب: ۸۸۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی عوامل  حادثه تروریستی بندر امام خمینی: گروهک تروریستی «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت عملیات  را به عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از شناسایی عوامل این حادثه تروریستی خبر داد و گفت: تیم های تخصصی فرماندهی انتظامی استان پس از بررسی های کارشناسی عاملان این حمله کور را شناسایی کردند که به زودی دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

«سردار حیدر عباس زاده»، تصریح کرد: گروهک تروریستی «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفته و در فضای مجازی این موضوع را تایید کرده است.

بامداد شنبه افراد ناشناس در بلوار آیت الله خامنه ای شهرستان بندر امام خمینی(ره) خودروی گشت کلانتری 13 این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.
این حادثه حدود ساعت 35 دقیقه بامداد رخ داد و در پی آن یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوان یکم «الله نظر صفری» نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار