جایگاه برتر استان اردبیل در نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای

اردبیل( پانا) - مدیرکل مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور :استان اردبیل در حوزه سیستم حمل و نقل هوشمند جاده ای و نصب دوربین های نظارت تصویری جزء 5 استان برتر کشور است.

کد مطلب: ۸۸۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه برتر استان اردبیل در نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای

علی اکبرآشـوری که در جلسه هوشمندسازی جاده های استان اردبیل سخن می گفت با اعلام این خبر افزود:در کل کشور یک هزار و 250 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور نصب شده است .

او افزود: برای توسعه دوربین های تخلفات عبور و مرور 2 هزار سامانه جدید در کشور بزودی عقد قرارداد خواهد شد که تلاش می کنیم با توجه به وضعیت راه،ترافیک،تصادفات و تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی نصب خواهد شد وبه استان اردبیل نیز سهمیه خوبی تعلق می گیرد .

مدیرکل مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور با قدردانی از تلاش های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل در هوشمندسازی جاده های استان از نصب سامانه توزین درحال حرکت در یکی از محورهای استان اردبیل خبر داد .

در این جلسه که مدیران کل دفتر فنی و بحـران استانداری اردبیل نیز حضور داشتند مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با قابلیت ثبت پلاک خودروها درحال بهره برداری است گفت: مکان یابی 24 مورد دیگر نیز برای نصب در محورهای اردبیل - پارس آباد و اردبیل - سـرچم درحال انجام است .

علی رحمتی فعالیت 64 سامانه تردد شماری برخط را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد با نصب سامانه های جدید ثبت تخلفات که یکی از عوامل مهم بازدارنده در تلفات جاده ای است شاهد کاهش تصادفات باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار