رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز؛

تکریم ارباب رجوع و رعایت منشور حقوق شهروندی در نظام اداری رویکرد اصلی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات البرز

البرز (پانا) - حسن نوروزی،رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز توجه به تکریم ارباب رجوع،رعایت منشور حقوق شهروندی در نظام اداری،برنامه ریزی و بازدید دوره ای و موضوعی از نواحی و مدارس را از مهمترین رویکردهای اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع و رعایت منشور حقوق  شهروندی در نظام اداری رویکرد اصلی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات البرز

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز در جلسه هم اندیشی کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد شهرستان ها و نواحی استان البرز که در شهرستان نظرآباد برگزار شد با اشاره به قرارگرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشت .

وی با اشاره به مجموعه فعالیت های همکاران ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان،ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های دلسوزانه همکاران در برنامه ریزی و پیگیری بازدیدها و رسیدگی به شکایت دریافتی افزود:«برنامه ریزی و نظارت مستمر از ارکان اصلی فعالیت های حوزه ارزیابی عملکرد در شهرستان ها و نواحی می باشد.»

نوروزی پاسخگو بودن مسئولان را از جمله اولین حقوق مراجعین و مردم دانست و گفت:«توجه به تکریم ارباب رجوع ، برنامه ریزی مدون درخصوص بازدیدهای موضوعی،موردی و دوره ای ، نظارت مستمر بر فعالیت واحد های اداری و مدارس استان ،رعایت منشور حقوق شهروندی در نظام اداری و همچنین پاسخگویی به موقع و کارشناسی شده به شکایات ثبت شده سامانه های مربوطه را از مهمترین وظایف همکاران نواحی و شهرستان ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار