عبدالرسول کریمی: دنیای نوجوانان را درک کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: باید تا می توانیم دانش و اطلاعات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به مقابله به مثل با آسیب های نوپدید بپردازیم.

کد مطلب: ۸۸۹۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی: دنیای نوجوانان را درک کنیم

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مربیان و معاونان پرورشی منطقه 9 که در کانون فجر برگزار شده بود اعلام کرد: برای برقراری ارتباط سازنده و مؤثر باید دنیای نوجوانان را درک کنیم و به گونه ای با آنها رفتار کنیم که آنها محیط آموزشگاه را محیطی امن احساس کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به تبیین سیاستهای حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران پرداخت و گفت: مهمترین تبلور عینیت و رفتار گروهی ساماندهی تشکل های دانش آموزی مثل بسیج، سازمان دانش آموزی، هلال احمر می باشد که خوشبختانه امسال هم از لحاظ رشد کمی و هم کیفی توفیقات خوبی داشته ایم و سعی کرده ایم برنامه ها در محیط مدرسه عملیاتی شود.

کریمی افزود: باید تا می توانیم دانش و اطلاعات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به مقابله به مثل با آسیب های نوپدید بپردازیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تصریح کرد: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و خوشبختانه ثابت کرده ایم منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار داده و تلاش داریم نسلی مولد و سازنده تحویل جامعه دهیم.

کریمی خاطر نشان کرد: رمز موفقیت در حوزه پرورشی درک سازنده از مخاطبین و بالا بردن مهارت و تخصص می باشد و باید نشاط اجتماعی را در بین دانش آموزان افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار