مدیر دانش آموزی استان گلستان خبر داد:

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای انقلاب گرگان همراه با مداحی شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گلزار شهدای انقلاب گرگان عطر افشانی و غبار روبی شد .

کد مطلب: ۸۸۹۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

گلستان (پانا) - با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه ی فجر انقلاب و معطر شدن این ایام به عطر شهادت یاس نبوی گلزار شهدای انقلاب گرگان با حضور گروه ۴۰ نفری دانش آموزان پیشتاز و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان عطر افشانی و غبارروبی شد.
مریم سلطانی ،رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان در این آیین با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم ، گفت : هدف آشنایی دانش آموزان با ابعاد شخصیتی شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا وامام شهدا می باشد .
مریم سلطانی با بیان اینکه باید انتظارات ،دیدگاهها وشیوه زندگی شهدا واکاوی مجدد گردد ، بهترین شیوه زندگی را راه و روش زندگی شهدا دانست چرا که شهدا از منکر دوری وبا حلال همراه واز حرام تبری داشتند و خود را در برابر حق مسئول دانسته و مهمتر اینکه حرف و عملشان یکی بود .
وی ادامه داد:حال که به برکت انقلاب ، ارزشهایی در جامعه جاریست که منطبق بر شرع مقدس است ، امید است دانش آموزان وکلیه همکاران در اجرای هر چه باشکوهتر برنامه های همایش سلسله پیشتازی انقلاب کوشا باشند و در جهت تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی گام بردارند .
حسینی معاون پرورشی استان گلستان هم از سازمان دانش آموزی استان بابت برگزاری این برنامه با شکوه تشکر کرده و افزود: حضور در گلزار شهدا به این معناست که ما آمده ایم با شهدا تجدید بیعت کرده و وفاداری خود را نسبت به آرمانهای امام اثبات کنیم .
در ادامه دانش آموزان پیشتاز با گل وگلاب مزار شهدا را غبار روبی کردند ودر انتها دانش آموز پیشتاز با مداحی تاثیر گذار خود در وصف شهادت ام ابیها ،فضای گلزار شهدا رابیش از پیش عطر آگین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار