مساله محوری اساس رشد و بقاء یک نظام و ساختار است

کلات (پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش کلات ، معاونین، مدیران مدارس ، جلسه ستاد برنامه ریزی و هماهنگی چهلمین فجر پیروزی(حوزه مرکزی)برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مساله محوری اساس رشد و بقاء یک نظام و ساختار است

داریوش پایسته، مدیر آموزش و پرورش کلات، وابستگی بین حق و تکلیف را یکی از اصول قانون اساسی نظام دانست و گفت: همه ی ما باید برای بهبود، ارتقاء و کسب موفقیت انقلاب اسلامی نقش بهینه و موثر داشته باشیم .
این انقلاب در آستانه چهل سالگی خود قرار دارد و به عقلانیت و اعتبار و باورمندی تثبیت شده رسیده است.
دشمنان در بیرون و درون این نظام در صدد ایجاد مسائل مختلف برای تخریب و از بین امنیت و آبروی نظام هستند و لازم است دراین برهه از زمان بمانند اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس به عنوان یک شهروند اجتماعی تکلیفمان را انجام دهیم .
پایسته در ادامه، مساله محوری را اساس رشد و بقای یک نظام و ساختار دانست و افزود: نقد و مساله زمانی درست و صحیح است که پاسخ آن را هم بدانیم اگر به دنبال ارتقاء انقلاب هستیم، با راست قامتی، برنامه ریزی، برنامه محوری، افکار و آرای نو بدان نگاه کنیم چرا که هدف ما تلاش برای شناساندن این انقلاب به فرزندان این مرز و بوم است.
پایسته در ادامه گفت: همه ی ما فرزندان این انقلاب هستیم با هر، علاقه، سلیقه ، تفکری که داریم در این انقلاب حق و تکلیف داریم. همانند همیشه پای این انقلاب هستیم و از هر چه که داریم دریغ نمی کنیم تا به یک فعل مشترک برسیم . با ایجاد منافع گروهی بهتر به بلوغ این انقلاب کمک کنیم ، چرا که دشمن منتظر است اختلافات در بین ما ایجاد شود.
داریوش پایسته در پایان به همه مدیران مدارس توصیه کرد ،با تمام توان و وجود پای کار آیند تا در یک میدان شاهد اتفاقات ستودنی و بی مثال باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار