معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام

همفکری و پشتیبانی اعضاء شورای معاونین منجر به افزایش کیفیت برنامه های سوادآموزی می شود

ایلام(پانا)- نهمین جلسه شورای معاونین با دستور کار تبیین سیاست های نهضت سوادآموزی برگزار شد

کد مطلب: ۸۸۹۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همفکری و پشتیبانی اعضاء شورای معاونین منجر به افزایش کیفیت برنامه های سوادآموزی می شود

سمیه حیدری معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان در نهمین جلسه شورای معاونین با دستور کار تبیین سیاست های نهضت سوادآموزی در استان به شرح فعالیت های این معاونت در سطح استان پرداخت.

وی ضمن ارائه آمار و ارقام نرخ باسوادی استان طبق سرشماری سال 1395 به مقایسه این نرخ در سال های 55-90 و 95 پرداخت و اذعان نمود رشد 69 درصدی این نرخ از سال 55 به 95 نشان از تلاش ها و برنامه های منسجم سازمان نهضت سوادآموزی در مبارزه با جهل و بیسوادی دارد.

همچنین معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ضمن ارائه توضیحات در مورد برنامه های این معاونت در سال جاری و ارائه گزارش عملکرد در هفته سوادآموزی بیان کرد :خروجی های نهضت سوادآموزی و بررسی چهرهای موفق که آموزش را از کلاس های سوادآموزی شروع کرده اند نشان از همت و تلاش آموزش دهندگان دارد .

حیدری در پایان سخنان خود از اعضاء شورای معاونین درخواست نمود جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های در حال اجرا و کیفیت کلاس های سوادآموزی از کلاس های این مجموعه بازدید به عمل آوردند که قطعا حضور این افراد و بازدید آنها در رونق بخشیدن به کلاس و ایجادانگیزه در آموزش دهندگان و سوادآموزان تاثیر مثبت خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار