با حضور امام جمعه صائین قلعه:

گفتمان دینی در هنرستان امیرالمومنین(ع) صائین قلعه برگزار شد

زنجان (پانا) - با حضور امام جمعه صائین قلعه جلسه پرسش و پاسخ و گفتمان دینی در هنرستان امیرالمومنین(ع) شهرصائین قلعه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
گفتمان دینی در هنرستان امیرالمومنین(ع) صائین قلعه برگزار شد

جلسه پرسش و پاسخ و گفتمان دینی با عنوان «آثار نماز و عبادت در زندگی» با حضور حجت الاسلام محمدنوری امام جمعه صائین قلعه ، کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش ابهر،حجت اله عباسی معاون آموزش متوسطه و معلمان در محل خوابگاه این آموزشگاه برگزار شد.

امام جمعه صائین قلعه در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه عوامل اجرایی و معلمان، اظهار داشت: «برگزاری جلسات گفتمان های دینی یکی از بهترین راه ها برای آگاهی بخشی به دانش آموزان و افزایش بصیرت دینی آنها است».

حجت الاسلام نوری با تاکید بر این که عوامل اجرایی و معلمان مدارس باید زمینه و بستر لازم برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان را فراهم نمایند، گفت: «معلمان می توانند از نقش الگویی خود برای تقویت ارزشهای دینی به ویژه اقامه نماز در بین دانش آموزان استفاده و از ظرفیت مدارس برای ترویج نیکی ها در جامعه استفاده کنند».

وی با اشاره به اینکه نماز موجب محو شدن گناهان انسان می شود گفت: «نماز انسان را از بدی ها باز می دارد و موجب کمال انسان و نزدیکی او به خداوند متعال است».

گفتنی است در این نشست که با برگزاری نماز جماعت و تجلیل از دانش اموزان برتر همراه بود دانش آموزان با ریشه های عبادت ،مقدمات نماز ، آثار فردی و اجتماعی نماز و نمازهای واجب و مستحب آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار