امام جمعه تبریز:

همه باید نظارت استصوابی شورای نگهبان را بپذیرند

خبرگزاری پانا: امام جمعه تبریز گفت: همه باید نظارت استصوابی شورای نگهبان را بپذیرند .

کد مطلب: ۸۸۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز، با تاکید بر اینکه شورای نگهبان در بحث انتخابات تماشاچی نیست، افزود: همه باید نظارت استصوابی شورای نگهبان را بپذیرند چرا که این شورا طی سال های پس از انقلاب کارنامه درخشان و قابل دفاعی داشته است .

وی از نامزدهایی که تایید صلاحیت نشده اند، درخواست کرد با تمکین به قانون و نظر شورای نگهبان وفاداری خود به نظام و انقلاب را به اثبات برسانند .

آیت الله محسن مجتهدشبستری گفت: کسانی که در بین هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور ندارند، به معنی ناسالم بودن و ناتوانی آنها در مقامات و پست های دیگر نیست و می توانند در جایگاه های مختلف انجام وظیفه کرده و به مردم کشور خدمت کنند .

وی ادامه داد: از نامزدهای تایید صلایحت شده نیز انتظار می رود با نصب العین قرار دادن اخلاق مداری با هدف رفع مشکلات مردم و با برنامه های مدون در شان ملت بزرگ ایران وارد کارزار رقابت های انتخاباتی شوند .

خطیب جمعه تبریز با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، از این روز به عنوان یکی از بزرگترین برگ های زرین تاریخ ایران نام برد و اظهارکرد: در این روز بزرگ روحیه فداکاری و حماسی توسط رزمندگان اسلام معنی و مفهوم پیدا کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار