رییس سازمان دانش آموزی خوزستان در همایش مربیان پیشتاز خوزستان :

دانش آموزان، سرمایه نظام اجتماعی اند

اهواز (پانا) - علیرضا مسرور، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان ضمن اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: دانش آموزان سرمایه های نظام اجتماعی اند.

کد مطلب: ۸۸۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان، سرمایه نظام اجتماعی اند

علیرضا مسرور، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان ضمن اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاسیس سازمان دانش‌آموزی است؛ سازمانی که هدف خود را القا شور و نشاط به جامعه می‌داند و عقیده دارد که فضای مدارس را باید به گونه‌ای تنظیم کرد که خروجی‌های آن تبدیل به سرمایه شوند.

وی افزود: وظیفه تمام نهادهای فرهنگی و مسؤول، توسعه‌دادن سرمایه‌های نظام اجتماعی است و سرمایه، دانش‌آموزانی هستند که به ما اعتماد کرده و در فعالیت‌ها شرکت می‌کنند؛ سازمان دانش‌آموزی موظف است که نیروی انسانی خام را به یک شهروند مفید در جامعه تبدیل کند.

مسرور در اشاره به مجلس دانش‌آموزی، عنوان کرد: استان خوزستان از لحاظ فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، جز 5استان برتر کشور است؛ در حال حاضر توانستیم 100هزار دانش‌آموز را جذب سازمان کنیم تا توسط 3هزار مربی، ضمن انجام فعالیت‌های تشکیلاتی، آموزش‌های لازم را نیز کسب کنند.

وی افزود: 9 کرسی از مجلس دانش‌آموزی متعلق به دانش‌آموزان خوزستان است و در هئیت رئیسه مجلس دانش‌آموزی همیشه یک نفر از خوزستان حضور دارد؛ همچنین دفاتر خبرگزاری دانش‌آموزی پانا را در مدارس راه‌‌اندازی کردیم تا نیروی متعهد و مستعد در زمینه‌های خبرنگاری و عکاسی، شناسایی و پرورش پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار