مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هم اندیشی همایش ۳ هزار نفری ورزش :

ضرورت توجه به ورزش‌ در مقاطع مختلف تحصیلی

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هم اندیشی همایش 3 هزار نفری ورزش بر ضرورت توجه به ورزش‌ در مقاطع مختلف تحصیلی تاکید کرد .

کد مطلب: ۸۸۹۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به ورزش‌ در مقاطع مختلف تحصیلی

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه جلسه هم اندیشی مدیران مدارس با کارشناسان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک با موضوع برگزاری همایش یاروان ورزش برگزار شد ، با بیان اینکه اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان برکسی پوشیده نیست گفت : فعالیت های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می تواند آینده ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان پروری برای کشور رقم بزند.

موسوی اصل با اشاره به برخی از فواید ورزش در توسعه روند تحصیلی دانش آموزان ، افزود : تقویت انگیزه کوشش برای یادگیری، کاهش دغدغه، اضطراب و استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله مزایای ورزش برای دانش آموزان خواهد بود .

در این جلسه ابراهیم نریموسا کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به تشریح برخی جزئیات برگزاری این همایش بزرگ 3 هزار نفره پرداخت .

گفتنی است ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ، بمنظور نشر و گسترش فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان بالاخص دانش آموزان دختر و همچنین ایجاد شور و نشاط مدارس در نظر دارد نسبت به برگزاری همایش بزرگ 3 نفری همیاران ورزش را در اسفند ماه سال جاری اقدام نماید . این همایش که با هد فگیری توسعه ورزش همگانی مبتنی بر سلامت به مرحله اجرا در خواهد آمد دانش آموزان در رشته های طناب زنی همگانی و حلقه زنی همگانی به فعالیت خواهند پرداخت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار