معاون پرورشی آموزش و پرورش لامرد خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری پانا در لامرد

لامرد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد از برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری خبرگزاری پانا با هدف تقویت استعداد دانش آموزان و شناسایی افراد مستعد این حوزه خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره تخصصی خبرنویسی و عکاسی خبری پانا در لامرد

کوروش حیاتی در گفت و گو با پانا، تربیت دانش آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و عکاسی خبری جهت فعالیت در خبرگزاری پانا را یکی از اهداف مهم حوزه پرورشی دانست و گفت: دانش آموزان در این کارگاه سه روزه با اصول اولیه خبرنویسی ، مبانی عکاسی و عکاسی خبری، مصاحبه و گفتگو های خبری آشنا خواهند شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد خبرگزاری پانا را به عنوان برترین مدرسه خبرنگاری معرفی و اظهار کرد: مهم ترین ویژگی خبرنگاران دانش آموز صداقت و حقیقت جویی آنان است که این امر به زیبایی خبرها می افزاید.

وی سبک ها و ارزش های خبری آشنایی با خبر، اصول خبرنویسی ، اصول نگارش و ویراستاری خبر ، آشنایی با مبانی سواد بصری و ترکیب بندی ، آشنایی با اصول عکاسی خبری ، نرم خبر و سخت خبر ، خبرنویسی مدرن ، گزارش نویسی ، اصول و فنون مصاحبه ، طرح سوال و پرسش گری از مهم ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی خواهد بود.

حیاتی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی تنها کارگاه آموزشی خبرگزاری پانا لامرد نخواهد بود خاطر نشان کرد: امیدواریم دانش آموزان علاقه مند با بهره مندی از این دوره های آموزشی بتوانند به عنوان خبرنگاری فعال و پویا در حوزه رسانه حضور یابند و فعالیت ها ، رویداد ها و حوادث مهم شهر خود را انعکاس دهند.


خبرنگار/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار