مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره سفیران استاندارد خوزستان

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب بیشترین رتبه های برتر در جشنواره سفیران استاندارد توسط دانش آموزان این ناحیه خبر داد .

کد مطلب: ۸۸۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره سفیران استاندارد خوزستان

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشار برگزاری جشنواره سفیران استاندارد با هدف با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مفاهیم استاندارد، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استاندارد و آگاهی از حقوق شهروندی ، ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی برگزار شد ؛ گفت : دانش آموزان ناحیه یک اهواز ، 4 رتبه برتر این جشنواره استانی را از آن خود کردند .
وی نقش استانداردها و فناوری های نوین در رفع معضلات جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود : دانش آموزان ناحیه یک اهواز با ارائه آثار مختلف توانستند بیشترین تعداد رتبه های برتر این جشنواره استانی را از آن خود کنند .

موسوی اصل با بیان اینکه نقاشی، شعر و کاریکاتور از محورهای این جشنواره هستند، ، ادامه داد : خانم دنیا پورانی از مدرسه حضرت زینب در رشته نقاشی ، رتبه اول و خانم زهرا گمرک چی زاده از دبیرستان پاینده در رشته شعر رتبه سوم و خانم نازنین قیاسی از هنرستان دارالفنون در رشته کاریکاتور رتبه دوم و آقای حسین بازپور از دبیرستان شهداء در رشته شعر رتبه دوم ، این جشنواره را به خود اختصاص دادند . مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز یاد آور شد : دانش آموزان ناحیه یک اهواز در نخستین دوره این جشواره نیز حائز 3 رتبه برتر شده بودند .
دومین جشنواره استانی سفیران استاندارد با شعار استانداردها وچهارمین انقلاب صنعتی، با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد خوزستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار