وکیل مدافع:

درخواست اعزام نرگس محمدی به بیمارستان به زندان ارائه شد

تهران (پانا) - وکیل مدافع نرگس محمدی، که در حبس به سر می برد از ارائه درخواست اعزام وی به بیمارستان به مسئول بهداری زندان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
درخواست اعزام نرگس محمدی به بیمارستان به زندان ارائه شد

محمود بهزادی راد وکیل مدافع نرگس محمدی عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: موکلم با توجه به بیماری که دارد باید زیر نظر پزشکان متخصص خود مورد مداوا قرار گیرد؛ از همین رو هفته گذشته خانواده موکلم برای او وقت معاینه از بیمارستان گرفت تا توسط پزشکان متخصص مورد معاینه و مداوا قرار گیرد.
وی افزود: هفته گذشته درخواست اعزام او را در روز هفتم بهمن به بیمارستان ایرانهمر بر اساس وقت اخذ شده به صورت کتبی به مسئولان زندان اوین و دادیار ناظر زندان ارائه کردیم اما از دریافت آن خودداری کردند و موضوع به صورت شفاهی اعلام شد.
بهزادی راد با بیان اینکه به رغم وقت قبلی اخذ شده، نرگس محمدی امروز (یکشنبه) هفتم بهمن به بیمارستان اعزام نشد اضافه کرد: صبح امروز به زندان اوین مراجعه و درخواست کتبی اعزام به بیمارستان را بار دیگر به دادیار ناظر زندان ارائه کردم که این بار مورد پذیرش قرار گرفت و دادیار ناظر زندان اعلام کرد درخواست اعزام به بیمارستان به رئیس بهداری اوین ارائه می شود تا تصمیمات لازم اخذ شود.
وکیل مدافع نرگس محمدی یادآور شد: با توجه به بیماری موکلم و اینکه داروی ضد تشنج محمدی از روز 18 دی تمام شده، به دادیار ناظر زندان اعلام کردم هر اتفاقی برای او بیفتد، مسئولیتش با زندان است.
وی گفت: اکنون منتظریم ببینیم مسئولان زندان اوین طی روزهای آینده برای اعزام نرگس محمدی به بیمارستان چه تصمیمی می گیرند.
به گزارش ایرنا، نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به 10 سال حبس قطعی محکوم شده است.
او چهارم مهر امسال به دلیل اطلاع از وضعیت نامساعد پدرش به مدت سه روز به مرخصی آمد و هشتم مهر به زندان بازگشت.
به گفته بهزادی راد، نرگس محمدی 6 سال و هشت ماه از 10 سال محکومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار