به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛

مسابقات تکواندو دختران در کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان برگزار می گردد

زنجان (پانا) - اکبر تقی لو رییس کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی شهر زنجان از برگزاری مسابقات تکواندو دختران به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دو رشته ی انفردای(پومسه) و هان مادانگ( اختصاصی رکوردی) در این کانون خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات تکواندو دختران در کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی زنجان برگزار می گردد

انجمن ورزشی این کانون در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یک دوره مسابقات ورزشی رشته تکواندو دختران را به صورت انفرادی (پومسه) و هان مادانگ (اختصاصی رکوردی) برای دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم نواحی یک و دو زنجان برگزار نماید.

هدف از اجرای این دوره از مسابقات ارتقای سطح سلامتی دانش آموزان و ترغیب و علاقه مند نمودن آنها به ورزش و رقابت سالم می‌باشد که هر ساله برگزار می گردد.

این مسابقات در سبک پومسه دختران در رده کمر بند آبی و قرمز برگزار خواهد شد و پومسه کاران کمربند آبی اجرای فرم های (تگوک 3 و 4) کمربند قرمز (تگوک 5 و 6) اجرا خواهند نمود.

مسابقات مذکور در رشته هان مادانگ نیز در رده کمربند (زرد و سبز ) شاخه (رکوردی ) برگزار می شود که سهمیه هر آموزشگاه اعم از (رکوردی و پومسه ) حداکثر 5 نفر می باشد.

زمان ثبت نام از تاریخ 1 بهمن لغایت 10 بهمن با معرفی نامه رسمی از آموزشگاه می‌باشد و زمان شروع مسابقه روز نیز چهارشنبه مورخه 97/11/17 از ساعت 8/30 صبح در محل باشگاه ورزشی تکواندو کانون فرهنگی وتربیتی سهروردی خواهد بود.

گفتنی است، به نفرات اول تا سوم هر دوره تحصیلی حکم وم دال و جوایزی به رسم یاد بود اهداء خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار