برگزاری دوره 16ساعته ضمن خدمت مربیان پیشتازدرناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - دوره آموزش ضمن خدمت مربیان تشکیلات دانش آموزی با حضور مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ناحیه یک ، در کانون فرهنگی تربیتی دخترانه عصمت اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره 16ساعته ضمن خدمت مربیان پیشتازدرناحیه یک اردبیل

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل ضمن بازدید از نحوه اجرای دوره ،در سخنانی با تاکید بر پویایی و شادابی فضاهای آموزش تشکیلاتی گفت: در کنار آموزش های رسمی مدرسه، فعالیت های غیر رسمی نه تنها لازم و ضروری است بلکه باعث تربیت صحیح دانش آموزان و ارتقای سطح کیفی زندگی مربیان، دانش آموزان و خانواده های آنان می شود.

اسماعیل ابراهیمی آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر آموزش و پرورش را مبنا و زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه بدانیم باید به دانش آموزان که اصلی ترین رکن در این زمینه هستند توجه ویژه و جدی داشته باشیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیزضمن بازدید از این دوره در جمع مربیان پیشتاز گفت:نقش مهم مربی در کنار متربی بودن است و اگر همراه با آموزش انواع مهارت ها باشد این فرایند کامل می شود.

پرویز اصغری افزود: توجه به خود باوری وخود آگاهی دانش آموزان مهم است وباید اهداف بزرگی را فرا روی دانش آموزان قرار دهیم که این باعث می شود آنها انگیزه های درونی پیدا کنند.

در این دوره آموزش های لازم مهارتی و تشکیلاتی شامل: هویت تشکیلاتی،جهت یابی،گره زنی، فرامین گنگ،مخابره با پرچم ،چوب بندی ، نظام جمع ، امداد و نجات ، چادرزنی به مربیان گروه ها داده شدودرپایان دوره ازمربیان پیشتاز با اهدای لوح وهدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار