تهران، خیابان انقلاب در رادیو تهران

تهران (پانا) - «تهران، خیابان انقلاب» برنامه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که با پخش ترانه های انقلابی و مرور رویدادهای تاریخی از رادیو تهران پخش می شود.

کد مطلب: ۸۸۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تهران، خیابان انقلاب در رادیو تهران

امیر کشانی تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «تهران، خیابان انقلاب» در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با بخش های نوستالژیک و خاطره انگیز تدارک دیده شده است. «روز شمار انقلاب» از بخش هایی است که به مرور رویدادهای انقلابی اختصاص یافته است؛ از راهپیمایی میلیونی مردم در تهران، ترور حسن علی منصور، فرار شاه، جمعه سیاه و...

«انقلاب در تهران» از دیگر عناوینی است که به صورت مستند تهیه شده است؛ ما به محله ها، مکان ها، پاتوق ها و هر مکانی که انقلابیون در آن دوران فعال بودند، سر می زنیم.

وی با اشاره به مرور برگزیده ای از آثار انقلابی خاطر نشان کرد: معرفی فیلم‌ها و سریال‌های انقلابی و هر آنچه که محتوای انقلابی داشته باشد در بخش «سکانس انقلاب» تهیه شده است که تقدیم حضور مخاطبان می شود.

علاوه بر این؛ گفت وگوی ویژه با شخصیت های انقلابی از بخش های شنیدنی این برنامه است.

به گفته این تهیه کننده؛ پخش ترانه ها و شعارهای انقلابی به همراه بیان تاریخچه آن از بخش های خاطره انگیز و نوستالژیک تهران، خیابان انقلاب است. اطلاع رسانی از رویدادهای مرتبط با دهه فجر، برگزاری جشن ها و مراسم از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

«تهران، خیابان انقلاب» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 11 تا 11 و 40 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود.

سودابه آقاجانیان گوینده، فاطمه باقری گزارشگر و آیتم ساز، شهرام پور راوی و حسین پیرحیاتی هماهنگی از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار