گشایش نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی استان گیلان

رشت(پانا)-مقارن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی استان گیلان با 10 هزار اثر در 28 غرفه از امروز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
گشایش نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی استان گیلان

نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان، در مراسم گشایش این نمایشگاه با اشاره به تحصیل 15 درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس غیر دولتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 10 هزار اثر از دانش آموزان مدارس غیر دولتی شهرهای: رشت صومعه سرا، فومن، لاهیجان، رودسر، انزلی، ماسال و حویق بسیاری از دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری و تجسمی خود را به معرض دید عموم گذاشته اند. وی افزود: وجود مدارس غیر دولتی و شوراهای آموزش و پرورش مصداق بارز مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش است و این نمایشگاه گامی در جهت امید افزایی در میان اقشار مختلف مردم است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تحصیل 55 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی گفت: حضور خیران مدرسه ساز و علاقه وافر اولیا به سرنوشت فرزندانشان، مهم ترین سرمایه آموزش و پرورش در گسترش مدارس غیر دولتی است.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای مدارس غیر دولتی استان گیلان از امروز تا 11 بهمن در ساختمان شماره 2 آموزشکده سما واقع در بلوار نماز، شهرک شهید بهشتی ، کوچه مارلیک به روی خانواده ها گشوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار